Ce mancam la film?

Zilele acestea am avut foarte mult de treaba si nu am apucat sa ma uit la niciun film, nici macar vreun episod din Game of Thrones sau Davinci Secrets - de filme nici nu mai spun ca nu am apucat sa am timp de vazut un film de doua ore, daca nici macar douazeci de minute de Two and a Half Men nu am gasit ragaz.
Voi ce filme noi ati vazut? A aparut varianta buna pe siteurile de filme online gratis a filmului Best Hotel Budapest. Chiar imi plac filmele de comedie, seara dupa o groaza de treaba merge o relaxare de genul acesta si mai ales in zile de weekend.
Bine in weekend mai ales ne uitam impreuna cu familia la filme de animatie, sa avem si copii cu noi - chiar daca suntem toti hipnotizati de ce se vede pe televizor dar macar suntem impreuna.
Mai face Elena si o crema de zahar ars si e nebunie! O duminica perfecta in familie fara sa mai fie nevoie de altceva, stiu! Nu e sanatos, nu e tralala nu e blablabla... dar uneori simti nevoia de asa ceva! Let me be, let me eat something good and just be with my family! Imi place sa spun asta si chiar e bine! Mai ales cand prin Iasi nu e vreme de plimbat.
Voi ce faceti in weekend? PReferati popcorn la filme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu